čtvrtek 9. srpna 2012

5.NAPLECHU - KOZODÍRKY !

Tak tu zase po malé pauze máme další díl pořadu NAPLECHU, který je docela oblíben a to jistě hlavně kvůli mé fajnové NOKYJI 3310, která vytře zrak všem AJFOUNŮM nebo sekačkám s GPS. S tímto dílem také přichází oficiálně možnost být součástí některého z příštích dílů. Stačí jen zavolat na Skype uveden ve videu " JSEMNAPLECHU " a buď to zvednu já osobně a nebo pán záznamník a vy se tak budete moc na něco zeptat, popřípadě jen říci něco, co máte na srdci a chcete to říct světu. Online mě většinou na Skypu zastihnete po 18h, takže hodně štěstí při volání a nezapomeňte, volejte až budete úplně NAPLECHU...

S pozdravem pěkného dne nejfake :)

5.NAPLECHU - KOZODÍRKY


7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Docela by mě zajímalo, jestli i volající budou mít smysl pro humor a nebudou mít jen suché řeči. :)

Anonymní řekl(a)...

to je boží díl :D jen tak dál :D už vymýšlím na co zeptám na skype :)

Anonymní řekl(a)...

Já bych ti zavolal, jenže nemám žádnej nápad... Budu muset vymejšlet...

Anonymní řekl(a)...

nejfaku,jsi prste mehorazny borac a us mne sere ze ti nevidim dršku pls sundej masku...
at jsem prekvapany!! :)

Anonymní řekl(a)...

nejfaku jsem zvedamej kaou veci zase prides aple prosim zmin se o blbym prostreni kolem nas jsou to sračk* dik :)

Anonymní řekl(a)...

Volat nebudu, ale kdyby ti čirou náhodou došla inspirace na texty, tak dej nějak vědět ;)

Anonymní řekl(a)...

To se ti povedlo :)