úterý 14. srpna 2012

MOJE FAJNOVÁ NOKYJA 3310 !

Mnoho z vás už o této fajnové NOKYJI slyšelo a mnoho z vás ji také kdysi mělo osobně  v kapse. Pro mě to byl můj druhý mobil v životě, který vystřídal neméně legendární NOKIJU 5110. Bylo to fajn období, protože tenkrát mnoho mobilů mělo ještě anténu, ale moje fajnová NOKYJA 3310 se pyšnila tělem bez ní. Vzpomínám si, jak pyšně jsem ji tenkrát vytahoval z džín, na konci školního roku, aniž by měl tlačila anténa a jak pyšně jsem se s ní chlubil před spolužáky. Také si pamatuji, jak jsem při každé hodině chemie tajně hrál pod lavicí hada a když jsem překonal rekord, hned jsem to musel všem říct. Doma jsem měl snad milion náhradních krytů, které jsem si měnil každý den a ostatním tvrdil, že je to úplně jiný mobil. Jenže o pár měsíců později, si ten stejný mobil pořídilo asi dalších 6 spolužáků a moje exkluzivní fajnová NOKYJA 3310 ztratila všechen lesk a kouzlo. Už nebyla tak čarovná jako dřív. Tento mobil jsem měl asi ještě rok a pak jsem si pořídil svůj první mobil s barevným displejem NOKYJU 6610, ale nikdy nezapomenu na tu NOKYJU předchozí, protože na mobil, který byl dokonalý v každém ohledu, se jen tak nezapomíná. Možná máte podobné vzpomínky na svůj úplně první mobil i vy, i když moje fajnová NOKYJA 3310 byla mým druhým mobilem. Napište mi, jaký byl váš úplně první vlastní mobil v životě, popřípadě připojte nějakou veselou příhodu s ním...

S pozdravem mobilního dne nejfake :)

20 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Já hlavně vzpomínám na první zkušenosti s pevnou linkou, kdy jsem jako malá ještě neuměla číst a měla jsem jen zafixované, kolikátý v seznamu je kdo a samozřejmě v tom věku jsem to vždy přeházela a pak si stěžovala do Chorvatska, že nám doma vržou kamna. :) Ale jako první mobil jsem měla stylový Siemens s anténkou... Bohužel nějak nepřežil kurzy plavání v umyvadle a bungee jumping ze schodů. A když si zavzpomínám a projedu si rychle celou minulost až do dnešního dne... Sakra, jako kdyby to bylo včera a přeci se změnilo tolik věcí za ty léta... :)

Anonymní řekl(a)...

To Y tam mas schvalne ? :D hrajes si na retarda ? :D

Unknown řekl(a)...

Nokia 3410 .. :D vyhraná v soutěži :D

Anonymní řekl(a)...

Můj první mobil byl Nokia 3310

Unknown řekl(a)...

muj první mobil byla taky ta sama nokie 3310 a docela dobra příhoda s ní byla ta že sem si s kamaradkou s tou nokii kopala přes chodbu přišla k nam úča a ten muj fajnovej mobil mi zabavila a po škole když sem si s ní pro něj šla ( měla ten samej mobil) tak mi dala ten její měla tam docela zajímave zpravi a ja sem měla štěstí že sem ho měla vibitej jinak nevím nevím co všechno by se tam dočetla ( bylo to v 1.třídě)ale zážitek je to bomba a nikdy nezapomenu jak sme se tomu cela třída tlemila ....... jo a anonime nejfak si nehraje na retarda on se jen snaží nás všechny rozesmat ale to ty asi nechapeš XDDDD

Anonymní řekl(a)...

Já měl nějakýho alcatela s anténkou, ale pak taky 3310 :) to byl legendární telefonek )

Anonymní řekl(a)...

Sagem, ale nejlepší SE |V630i

Anonymní řekl(a)...

První mobil? Siemens c65, spadl mi do záchodu když jsem vykonával potřebu..

69_MrFailer_69 řekl(a)...

Môj úplne prvý mobil?? Hmmmmmm, Siemen c35. Ale potom to bola už spomínaná legendárna NOKIA 3310. :D A nemôžem zabudnúť na tie úplne úžasné hry (najme snake) :D Nezabudnuteľné časy. Teraz mám SE Xperia Play ale kam sa hrabe na tú Nokiu :D

ThatJohnS řekl(a)...

1. - Nokia 3310
2. - Nokia 2760
3. - Samsung Galaxy Mini 2

Unknown řekl(a)...

muj prvni mobil alcatel s antenou 2hy mobil motorola razr V3i další sony ericsson V630i potom SE xperia potom nokia n97 TED NOKIA 6303

Anonymní řekl(a)...

ooo ty jsi ve škole pod lavicí hrál hada ??? :D trošku odvážné :D

Anonymní řekl(a)...

Já jsem jako první mobil měl taky 3310.. Nikdy nezapomenu na Space Impact :)

Anonymní řekl(a)...

No, historie mojich mobilů:
1. Nějakej siemens
2. Další nějakej siemens
3. Nokia 6234
4. Nokia 3120c
5. Samsung Star (to bylo něco :D:D)
6. Samsung Wave, mám doteď. Přemýšlím o HTC One S, vypadá moc dobře.

Anonymní řekl(a)...

,aniž by měLLL tlačila anténa. Jediná chyba v textu a ještě překlik. Berte si z něj příklad!

Anonymní řekl(a)...

Môj prví mobil bol Nokyja 3310 :D Aká náhoda, ale dobrý mobil to bol a viaže sa k nemu aj dobrá príhoda. Išiel som hore školskými schodmi, keď šup a mobil mi spadol s 1 - 1.5 m výšky. Neviem prečo sa o ňom hovorí, že je tehla, keď sa mi na ňom rozbil displej. Túto "nehodu" som potom tajil celé letné prázdniny. Potom bol Sonny Ericsson ? Teraz v období dotykových smartfonov sa všetkým vysmievam s mojim (pre mňa legendárnym) Sonny Ericssonom W595s :D

Jamasaky (Michal)

Unknown řekl(a)...

Můj první mobil byla ještě fajnovější NOKYJA 3510i. :D

Unknown řekl(a)...

NOKYJA 3310.Potom NOKIJA ?.Potom Motorola ?.Potom NOKIjA 5310 Xpres Music.A teď htc Desire Z.

Vojta řekl(a)...

Jaký máš mobil teď nejfaku?

Unknown řekl(a)...

Muj prvni mobil byl VLASTNORUČNĚ VYTESANÝ Z VYHASLÉHO SLUNCE CHUCKEM NORRISEM.pak jsem měl se k310i pak se k800i pak nokju n95 pak C5 pak nokju N8 pak se xperia x10 mini pro a ted mam samsung galaxy s2