úterý 14. srpna 2012

MOJE FAJNOVÁ NOKYJA 3310 !

Mnoho z vás už o této fajnové NOKYJI slyšelo a mnoho z vás ji také kdysi mělo osobně  v kapse. Pro mě to byl můj druhý mobil v životě, který vystřídal neméně legendární NOKIJU 5110. Bylo to fajn období, protože tenkrát mnoho mobilů mělo ještě anténu, ale moje fajnová NOKYJA 3310 se pyšnila tělem bez ní. Vzpomínám si, jak pyšně jsem ji tenkrát vytahoval z džín, na konci školního roku, aniž by měl tlačila anténa a jak pyšně jsem se s ní chlubil před spolužáky. Také si pamatuji, jak jsem při každé hodině chemie tajně hrál pod lavicí hada a když jsem překonal rekord, hned jsem to musel všem říct. Doma jsem měl snad milion náhradních krytů, které jsem si měnil každý den a ostatním tvrdil, že je to úplně jiný mobil. Jenže o pár měsíců později, si ten stejný mobil pořídilo asi dalších 6 spolužáků a moje exkluzivní fajnová NOKYJA 3310 ztratila všechen lesk a kouzlo. Už nebyla tak čarovná jako dřív. Tento mobil jsem měl asi ještě rok a pak jsem si pořídil svůj první mobil s barevným displejem NOKYJU 6610, ale nikdy nezapomenu na tu NOKYJU předchozí, protože na mobil, který byl dokonalý v každém ohledu, se jen tak nezapomíná. Možná máte podobné vzpomínky na svůj úplně první mobil i vy, i když moje fajnová NOKYJA 3310 byla mým druhým mobilem. Napište mi, jaký byl váš úplně první vlastní mobil v životě, popřípadě připojte nějakou veselou příhodu s ním...

S pozdravem mobilního dne nejfake :)
Okomentovat